tisdag 21 augusti 2007

Vi måste styra upp en galen kräftskiva!

Nu längtar jag lite... Kräftskivan är helt klart den härligaste högtiden efter midsommarafton. Fast jag gillar påsken också, å jul... Högtider är härligt.
I morgon är jag tillsammans med en av våra främsta matskribenter bjuden på kräftskiva. Jag kommer inte spotta i glaset och jag lovar att hålla fanan högt för hela onsdagsgänget :). Jag återkommer på torsdag och redovisar vilka av havets läckerheter vi blev bjudna på. Den matskribent som ska med mig på kräftskivan, är inte bara matskribent, hon är även en snabb sprinter, spana in henne här.
/Ida

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ida du måste ha en egen inloggning, ser ut som om jag har skrivit ett hyllningstal till ig själv.

Linus sa...

Sluta skylla ifrån dig Marie!!!

Anonym sa...

Men Linus, du får fixa inloggning till Ida